KAKO VAS BANKE ŠTITE?

Bankama je cilj da vaše korištenje internetskog i mobilnoga bankarstva bude što sigurnije. Vaše osobne informacije i privatnost štite koristeći najmoderniju tehnologiju.    

 

U svrhu sigurnosti vaša banka poduzima višestruke mjere zaštite:

  • Sigurnosna tehnologija. Banke štite transakcije internetskog i mobilnoga bankarstva. Koriste standardnu sigurnosnu tehnologiju i praksu kako bi vaši računi ostali zaštićeni od neovlaštenih pristupa i provođenja neovlaštenih transakcija.
  • Sigurna prijava. Banke koriste podatke za identifikaciju klijenta i autorizaciju transakcijakako bi bile sigurne da imaju posla upravo s vama. Vašem Internet bankarstvu moguće je pristupiti putem interneta tek nakon što ste dokazali svoj identitet ispravnim sigurnosnim podatcima.
  • Automatska odjava. Nakon određenog vremena nekorištenja aplikacija banke će vas automatski odjaviti, za slučaj da ste to sami zaboravili učiniti ili ste ostavili računalo bez nadzora. Ipak, banke savjetuju da se obavezno odjavite nakon prestanka korištenja Internet bankarstva i ne ostavljate računalo bez nadzora.
  • Automatsko isključenje. Nakon nekoliko neuspjelih pokušaja prijave, vaša banka će vam privremeno onemogućiti pristup Internet bankarstvu u slučaju da prevaranti pokušavaju pogoditi vaše pristupne podatke. Kako biste ponovo mogli pristupiti Internet bankarstvu, kontaktirajte službu za korisnike vaše banke.
  • Kreiranje sigurnih online sesija. Kada se prijavite na Internet bankarstvo dobivate obavijest da je u tijeku sigurna sesija. Možete se uvjeriti da ste sigurni ako URL adresa počinje s https://, a u traci s adresom se nalazi simbol lokota. Klikom na lokot provjerite pripada li URL adresa vašoj banci.